Sophie's Room
掃除のプロ
WP_001601.jpg

WP_001606_convert_20130527021043.jpg

掃除前・掃除後。年末でもないのに大掃除してもらいましたあ!この写真じゃよくわからないけど、めっちゃきれいになりました!すごいわ、ピンキーさん!お友達のとこのヘルパーさんです。お掃除がすごいと聞いてましたが、あたしがやったんじゃ絶対こんなにきれいになりませんから。



全くやる気のないパリス嬢。でも男性ミュージシャンへのアピールはばっちし!



胸についてのコメントで盛り上がる一般大衆・・・今回YouTube掘り出し物がなかった・・・

ジャッジ・ドレッド」見ました。ギークが大喜びするのがわかるわあ。私みたいなおばちゃんにはちょっと血が多過ぎて。でもジャック・リーチャー、作品によっては忠実に再現すれば、このぐらい過激なんだよね・・・主演のカール・アーバンはかっこよかったっす。「プロメテウス」よりは面白かった(けっこうつまんなかったのよね。)









[2013/05/26 09:27] | マンションライフ | Trackbacks(0) | Comments(1) |
<<おしゃべり | HOME | バレリーナ>>
Comments
An outstanding share! I have just forwarded this onto a friend who had been doing a little
homework on this. And he in fact ordered me lunch because I discovered it for him...

lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanks for spending the time to talk about this subject here
on your web site.
[2017/07/31 04:57] URL | Foot Issues #- [ Edit ]
Post a comment












Only the blog author may view the comment.

Trackbacks
Trackbacks URL
http://sophiechan.blog138.fc2.com/tb.php/516-d6b6b269
Use trackback on this entry.
Profile

kat

Author:kat
Welcome to FC2!

Latest journals

Latest comments

Latest trackbacks

Monthly archive

Category

Search form

Display RSS link.

Link

add link

Friend request form

Want to be friends with this user.