Sophie's Room
東京滞在2
shisui-deux.jpg shisui-deux2.jpg
東京にいる間、ノーマンのライブにも行ってきました。
フラ・スクールの発表会のトリだったので、フラもあり。

shisui-deux3.jpg
店長主催のダンス・チームの一員のお姉様のアフロア。

shisui-deux4.jpg
店長は歌も上手。
この後私と秋場さんとで息子さんがバイトしているバーへ。息子さんの名前はまなと、秋場まなと君でした♪初めてウィキペディアに貢献できるかも・・・

120319_181309.jpg
その他、ルディさんちでさやちゃんと遊んだりもした。あとは〜タンゴのさえ&フアン先生にあいさつしたり、りなちゃんと食事したり、弟とフーターズに行ったりしました。楽しかったわ〜香港にもフーターズあるそうだけど、一緒に行ってくれる人がいない。

このブログを訪問してくれた人のブログで知りました。
アトム号

沖縄のホテルで飼ってたフレンチブルドッグのあさりちゃんも半年ほど前いなくなって、連れ去られた可能性大ということでした。誰かがかわいくて連れて行ったと思いたいところだけど、それなら元気な姿の写真を送ってくるとかあってもいいのかな・・・

LA DOLCE VITA a HONGKONG

飲み友がいっぱいいるみたいでいいなー




[2012/03/23 05:22] | Category: None | Trackbacks(0) | Comments(1) |
<<本屋 | HOME | 東京滞在>>
Comments
Hi there! I know this is kind of off-topic however I
had to ask. Does running a well-established blog like yours require a large
amount of work? I'm completely new to operating a blog however I do write in my journal every day.
I'd like to start a blog so I will be able to share my own experience and thoughts online.
Please let me know if you have any kind of
ideas or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!
[2017/07/23 15:40] URL | How can we increase our height? #- [ Edit ]
Post a comment












Only the blog author may view the comment.

Trackbacks
Trackbacks URL
http://sophiechan.blog138.fc2.com/tb.php/324-2877d6d3
Use trackback on this entry.
Profile

kat

Author:kat
Welcome to FC2!

Latest journals

Latest comments

Latest trackbacks

Monthly archive

Category

Search form

Display RSS link.

Link

add link

Friend request form

Want to be friends with this user.